PENJUAL UBAT
"Aku menulis bukan kerana nama"

(Gambar) Demo didepan rumah Haji Mohamad Sabu..

Entah dari mana datangnya puak-puak ini, bekas-bekas talibarut penjajah agaknya? Tiba-tiba muncul petang semalam mengadakan demontrasi dihalaman rumah Timbalan Presiden PAS, Hj. Mohamad Sabu di Kampung Guar Petai, Tasek Gelugur, Pulau Pinang.

Hj. Mohamad Sabu dan keluarganya tiada dikampung tersebut ketika itu. Mereka kemudiannya segera beredar dari situ setelah orang-orang kampung tersebut semakin ramai.

Advertisements

5 Responses to “(Gambar) Demo didepan rumah Haji Mohamad Sabu..”

  1. woiii buat malu je lah….kau org niii….

  2. aku kesian pd org tua yang jadi alat pd org yg tak bertanggungjawab.lebih baik ajak org2 tua ni minum kopi jantan dengan roti canai kan bagus dpt pahala

  3. ramainya ………..

  4. NAK MINTAK PENCEN DENGAN ABANG MAT …. letih dah undi Umkuno!

  5. Mereka ini semu bekas parajurit. Kesian orang kamu panggil dia orang tua bodoh.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: