PENJUAL UBAT
"Aku menulis bukan kerana nama"

Corat-coret Bajet 2011..

Mahfuz Omar dengan kuat menjerit “Rosmah! Rosmah!”, sambil sekali lagi disambut Najib dengan senyuman sinis. Berkaitan klik disini..

Bagaimana pula agaknya reaksi Mahfuz jika ada orang yang menjerit dengan kuat “Hisbah! Hisbah!” kepada beliau, adakah beliau juga akan tersenyum sinis?

Ketua Pembangkang, Datuk Sri Anwar Ibrahim pula dikatakan telah menyifatkan Bajet 2011 yang dibentangkan oleh Perdana Menteri itu sebagai “Bajet Terakhir”..

Mendalam maksud “Bajet Terakhir” ini, adakah ia “Bajet Terakhir” kepada Najib kerana Barisan Nasional akan kehilangan kuasa selepas pilihanraya umum akan datang atau ia merupakan “Bajet Terakhir” kepada Anwar kerana beliau mungkin akan kembali disumbat kedalam penjara selepas ini.

3 Responses to “Corat-coret Bajet 2011..”

  1. DSAI memang akan kepenjara,macam kes sodomi 1,Azizan dah tak laghat nak bohong dia bagutau Hakim Musa Hassan yg suruh dia letak tarikh baru,tu pun hakim Cokkelat haq(dah mampus) kata keterangan Azizan bagai batu di selat Gibratal punya teguh.Bagitu juga Hakim dlm kes sodomi 2,Airmani dok dalam pungkox tapi pungkox tak koyak pasai mungkin pakai pelincir dan mungkin berlaku secara sukarela sebab tu tak cedera pun pungkox Saiful.Yang Saiful dok canang rata dia tertekan tak tidox,tak mandi dan tak sembahyang kerana trauma kena liwat,tiba2 doktor kata berlaku secara sukarela.Kalau Hakim ada maruah dia lempax kes ini awai2 lagi buang masa.Tapi dia tak peduli last nanti DSAI bersalah.Pakatan Rakyat patut ambil berat pasai ni untuk bagi Najib ketax.Buat pengumuman Wan Azizah akan ambil alih Pakatan bila DSAI dipenjara.Bagi mesej jelas Pakatan dah ready DSAI dipenjara,bagi mesej jelas kpd rakyat bahawa Wan Azizah akan dilantik sebagai PM jika Pakatan menang tanpa Anwar.Jangan sekali2 Pakatan dok ingat DSAI akan menang kerana kes ini dirancang endingnya sahaja,jln cerita belahlah kok mana pun.

  2. cadangan yang baik, namun jgn tergesa-gesa dengan kak wan……namapun pakatan!!!!!

  3. Analisa Budget :Kawasan2 dimana BN/UMNO kalah mendapat peruntukan yg banyak spt KL,Ipoh,Selangor.Berpuluh RM Billion diperuntukan.Kawasan dimana UMNO menang spt Kuala Nerang,Grik, Gua Musang,Felda2 dapat peruntukan RM95 juta untuk sekolah2 Rakyat satu Malaysia.Mesejnya jelas Kerajaan tak perlu belanja banyak di Kawasan UMNO menang kerana org melayu hanya suka wakil rakyat datang bersalam masa kenduri atau kematian.Kepada penduduk yg ingin kpd pembangunan dikwsn mereka maka hendaklah pastikan UMNO kalah.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: