PENJUAL UBAT
"Aku menulis bukan kerana nama"

Itu pun nak bising ka?

Itu pun nak bising ka? Heboh melalui sms disana-sini cerita Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng mendapat anugerah “Father Joseph” dari Gereja St. Anne, Bukit Mertajam semalam kerana telah menyumbangkan dana kepada Gereja tersebut.

“Apa ni?? Kata hendak ikut Khalifah Omar Abdul Aziz..apa dah jadi?” bunyi sms tersebut..

Yang pekak dan bangang sebenar-benarnya adalah mereka-mereka yang memulakan sms tersebut. Lim Guan Eng tu bukannya berugama Islam, suka dialah hendak menerima anugerah dari pihak agama mana pun..

Jika ada orang PAS yang terpengaruh dengan sms tersebut..Ingat..Mursyidul AM PAS, Tuan Guru Nik Aziz pun pernah melawat gereja, dipuji oleh pihak gereja malah turut memberi sumbangan peribadi beliau kepada pihak gereja. Baca disini..

2 Responses to “Itu pun nak bising ka?”

  1. BODOH betul MELAYU ni…. buat malu je. Khalifah Umar Abdul Aziz tu sebagai contoh idola LGE je. Dia masih belum ikut agama Khalifah lagi. Tunggulah hidayah sampai dari Allah apa-apa pun. Inilah dia MELAYU… BODOH sampai ke sudah.

  2. penjual ubat ….bodoh betul lah hang ni… posting ni berbaur tahik dan candu…apa niat dia ni sebenarnya??…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: