PENJUAL UBAT
"Aku menulis bukan kerana nama"

Hj. Hadi..aku copy satu komen..

Kepada yang malas  membaca komen-komen yang terdapat didalam blog ini,  aku copy satu komen untuk renungan bersama dari posting yang bertajuk ..Hj. Hadi dan Nasha menjeling kerusi..

hussin.abdaziz Says:

Desember 22, 2009 at 8:42 am

muktamar pas 54 memutuskan perkasakan pakatan rakyat.. hadi tambah, akan meneruskan perbincangan…termasuk dgn umno.

muktamar pas 55 memutuskan perkasakan pakatan rakyat.. hadi tambah, akan meneruskan perbincangan…termasuk dgn umno.

seminar khas, sekali lagi dinobatkan perkasakan pakatan rakyat.. hadi tambah, akan meneruskan perbincangan dgn semua pihak..

menjelang konvensyen pr, hadi kata, pas tidak bermusuh dgn umno, banyak kesamaan yang boleh dibincang…

pada konvensyen blogger, hadi sebut, berkata benar adalah jihad:

1. bertemu dgn umno, dinafikan.

2. org yg ditemui kata dah TIGA kali berjumpa.

3. nasha pun tambah, dipersetujui oleh majlis syura ulama.

jihad yang semudah itu pun, “berkata benar” tak mampu nak dilaksanakan?

hadi memperkenalkan istilah baru – “melayu-islam” yg tidak pernah kita dengar dulu. malah, nabi Muhammad saw sendiri termasuk para sahabat ra baginda, tidak pernah menggunakan istilah “arab-islam”. bagaimana boleh timbul “melayu-islam”? ia diilhamkan dlm ‘pertemuan dlm gelap’ yg dinafikan, yg diakui oleh yg ditemui, yg dipersetujui oleh majlis syura ulama.

5 Responses to “Hj. Hadi..aku copy satu komen..”

  1. nilah dia dikatakan ular dalam semak, cakap berbelit-belit & bila orang marah dia kata blog fitnahlah, walalah, itu & inilah.

    Pas Berpontensi untuk MENGGANTIKAN UMNO tetapi pemimpin2 tertinggi pas (pro-UG) masih lagi suka PAS menjadi BELACI Umno.

    tak taulah berapa bodoh depa ni

  2. PI MAMPOS DENGAN SEMUA….

  3. kelemahan dan kebidohan Ulamak pimpinan pas. bila2 masa akan ditipu dan dipermainkan oleh UMNO. Kajian dan analisis mendalam mengenai Kerajaan perpaduan tidak di buat berdasar ilmu dan politik berasaskan iblam.

  4. hehehehehe

  5. Rakyat dah benci UMNO. Ramai ahli PAS yang jelak dengan kelaku UMNO. Yang Presiden PAS pi sorong muka kat UMNO tu pasai apa? Aku sungguh amat tak faham.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: