PENJUAL UBAT
"Aku menulis bukan kerana nama"

Ikan Jerung Paus (Whale Shark)

IMG_0383

Seekor ikan dipercayai jenis jerung paus (whale shark) yang tersangkut dipukat nelayan pantai Kota Kuala Muda, Seberang Perai pagi tadi.

7 Responses to “Ikan Jerung Paus (Whale Shark)”

  1. cuba check dalam perut ikan tu….entah2 terjumpa ust tantawi tgh bepeluk dgn KJ pa dalam tu

  2. muka ikan tu pun macam nasha..

  3. kata la apa pun, depa nak juga buat wacana tu……………kalau lah ikhlas depa ni….kan ka bagus

  4. Lepas kan tak whale shark ni . . . dia tak jahat … tapi kalau kita bersentuhan dengannya didalam air, maka ia akan membaham kita .tetapi ada yg jenis friendly

  5. .qj

  6. pgj

  7. I think the admin of this web page is truly working hard
    in favor of his website, because here every material is quality based material.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: