PENJUAL UBAT
"Aku menulis bukan kerana nama"

Mat Sabu jumpa calon PKR Penanti..

Berkebetulan ketika berada dikampung halamannya Naib Presiden PAS Hj. Mohammad b. Sabu dengan beberapa orang rakannya mengambil kesempatan untuk meninjau kawasan pilihanraya kecil DUN Penanti semalam.

Beliau yang singgah di Ibu Pejabat PKR yang bertempat di Yayasan Aman secara kebetulan bertemu dengan bakal calon PKR bagi  DUN tersebut, Dr. Mansor b. Othman. Sebelum ini Hj. Mohamad b. Sabu adalah antara nama yang disebut-sebut akan menjadi calon PAS bagi mewakili Pakatan Rakyat  dalam pilihanraya kecil DUN Penanti tersebut.

3 Responses to “Mat Sabu jumpa calon PKR Penanti..”

  1. awat tak bagi bang mat je yang bertanding dun penanti, bagi dia team dgn YB LGEng.Baru nampak apa yang selalu dilaungkan oleh YB LGE nak ambik contoh Khalifah Umar Bin Abd. Aziz la, nak ‘AMAL’ MAKRUF NAHI MUNGKAR LA, dan macam-macam lagi boleh jalan dak dengan nasihat dari Naib Ketua Pas Pusat.insyaAllah kawasan tu senang menang.takkan nak tunggu kaw 50-50 baru nak bagi kat bang mat kot, saya cadangkan kalau ada lagi by election, bang mat buat merajuk la pulak(jual mahal sikit)…………….

  2. Tak seghonok la pasai BN tak masuk. Kalau masuk kan seghonok. Boleh tengok patung altantuya, kapai selam dan macam2 lagi.
    Memang Najib takdak teloq. Cakap depan tv dan radio boleh la, cuba mai lawan tengok. Baghu tau langit tinggi rendah.

  3. After going over a number of the blog articles on your web site,
    I really like your way of writing a blog. I saved as a favorite it to my bookmark webpage list and will
    be checking back soon. Please check out my web site as well and tell me your opinion.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: